SAYANGILAH JANTUNG ANDA

assalamualikum!!!sihat semuanye?......................ape?sihat n kabo baik?/alhamdulillah heheheh,sendiri tnye sendiri jawab....rushing ni heheh,x nk la melalut banyak2 hari ni..sebab x bole nk on line lame2 encik suami demam la,risaunye dlam hati ni...:((
kat cni wie masih nak kongsikan artikel pasal jantung lg,sambil tu kalu ade yg minat jgn malu2  bertanye n oder ok! :)
ade barang baru dari shaklee malaysia dah ade pon kat pasaran..

kat bawah ni ade tesmoni penguna yg dah guna,mmg cepat btol la org yg beli tu...tp ni ade la gak kaitan dgn 18SX hahahahahah,kalu malu2 jgn baca ok...(untuk 18thn ke ats je tesmoni ni heheh)

hehehehhe malu lah !!x pe 1 perkongsian yg bagus sebenarnye... :) dlm coQ ni ade enzim Q10..ape tu enzim Q10??
coenxzim Q10 atau secara ringkasnye coQ adalah sejenis  vitamin antioksida larut lemak yg terbentuk secara semulajadi dlm tubuh kita..
 sangat penting dlm badan kita,sebab diperlukan oleh badan kita untuk penghasilan tenaga sendiri,kalu x ade habis la kita(mati la maksudnye),
sangat sesuai untuk jantung ,hati,buahpinggang dan pankreas,bahagian tubuh badan yg paling kuat berkerja..

KELEBIHAN CQ10
mengukuhkan otot otot jantung 
menyokong keupayaan mengepam darah
menyumbang  dalam pembekalan tekanan darah normal
membantu awet muda
membantu mengurangkan serangan penyakit jantung
bebas gluten
baguskan???so tgu ape lg  jom oder la cepat2 heheh

SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM TERLAMBAT!!JANGAN MALU ,BERTANYE OK..

FB Wiemohammad
FANPAGE Semulajadi Cantik  dan Sihat
EMAIL rawiyahmohammad@yahoo.com
ID SHAKLEE 916196
TEL 0197370448

** PRODUK INI BUKAN BERTUJUAN UNTUK MENDIANOG,MERAWAT,MENYEMBUHKAN @MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT

2 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

Sama2 ler kita..sayangi jantung kita...

Wie Mohamad said...

heheheheh yela,untuk peringatan bersama kan2 ..^___^