ALFAFA 'RAJA SEGALA TUMBUHAN'

Assalamualaikum!!ape kabo kengkawan semua,hope sihat2 laye semua hehehe...dalam kesibukan pon sempat la gak hari ni cuci mate hehehe,mklomla mate pon berhabok ahak..hehehhe sbnarnye cuci mate tu,dpt tgk pengantin yg cantik..mmg cun habis la pengantin..tp sayangnye x dpt nk amik gambo pengantin,ramai sgt yg nk bergambo n tetamu yg hadir mmg ler ramai,mklomla ank sulong...
biasa ar tu ank sulung,da msk adk yg no 2,3,4 da x bape nk rami mcm yg sulung kan2 hehehe...
sbnarnye bukan nk cite stakat cuci mate je,nak cite gak pasal cuci TOKSIN&MERENDAHKAN KOLESTROL N BANYAK LG..


memang banyak khasiatnye..x percaya cubala wie mmg minum alfafa ni,mula2 tu pelik gak,asl la rasa ringan je bdn,sebabnye biasa kalu g 'bank in' 1hr sekali je heheh,tp bler ambil alfafa ni,smpai 3x sehari pon ade...kalu tgk rupa 'hasil simpanan'tu mmg berwarna hitam n hijau sbb kita ambil alfafa membuang toksin dlm badan..



ni la Alfaf nye heheh...datang dlm 2 saiz,ade 330 pil dan 700 pil,ha ko jenuh nak minum harga mmg x mahal,sebab bertahan smpai berbulan,bukan sebulan ye heheh..kita tgk pula khasiatnye...

1  tumbuhan terbaik yag mengandungi segala zat harian
2  melegakan sakit belakang dan sendi
3  menghilangkan kelesuan dan tekanan
4  memberi kelegaan semasa haid
5  merawat arhitis
6  bagus untuk alergi dan enzhema
7  merawat athsma
8 memcuci usus bagi membuang toksin
9  mencuci buah pinggang dan kencing kotor
10  meneutralkan asid dalam badan
11  merawat masalah keputihan
 12  membesar dan menegangkan payudara
13  bertindak sebagai kacip fatimah(untuk wanita berkahwin)
14  memulihkan urat selepas bersalin
15  membantu masalah penghadaman dan pencernaan
16 meningkatkan stamina(special para suami)
17 melegakan sembelit
18  membantu menolong membuang angin dalam badan
19  milk booster..

banyaknye khasiat!!jom la cuba insyaallah mmg tak akan hampa!!
berminat  bole roger2 n pm saye k..

FB :Wiemohamamad
EMAIL :rawiyahmohammad@yahoo.com
FAN PAGE: Semulajadi Cantik Dan Sihat
SHAKLEE ID :916196
TEL :019 7370448

4 comments:

Lieya Von Jay said...

wah memang banyak khasiat alfalfa ni yer wie.. ^_^

Khir Khalid said...

Wah.. bagus info ni utk penjagaan kesihatan. Thanks sharing ye :)

Che Rosliza Che Mat said...

Thanks Sharing Wie...

Wie Mohamad said...

sama semua,hehehe,memang banyak kan khasiatnye hehehe...kalu minat bole la bg tau..peace ^__^