Berdosanye saya!!

aslmkm..haiiiiiiiiii wow pejam celik dah nak raya yey!!!kejap je kan dah tgl 10hri lg...
emmm,budak2 skrg ni raya ade lg 10 hari, mercun x soh la ckp berdentam dentum dah bunyik.,,
sampaikan si kecil Nur Ainul Imanina x dpt tido lena sebab bunyi meriam buluh n firework budak lepaskan..emm nk dimarah kang ckp x sporting plak kan,tp mslhnye ankku nk tido..nak2 demam pulak..alo2 keciannye..tp yg ni x berat sgt mslhnye,topik yg nk kita toking2 skrg ni pasal dosa seorg ISTERI..huhuhuh sanggup ke anda semua buat mcm ni dgn  suami??Ibu x sanggup,lain la kalau suami tu memang jenis x bertanggung jawab langsung!!segalanye terabai..tapi hukumye tetap XBOLEH...


mcm keratan akbar ni,dahsyatnye hehehe...lawak pon ade,tp pling sedih sampai mcm ni,pasal baju raya je pon,x yah la emosi sgt,smpai kepala suami kene lanyak...mungkin ke akan ade bau2 syurga untuk kita??tepuk dada tanye hati huhuhu..buat para isteri jgn cepat sgt melinting..kalu suami kita x mampu cek -up blek kat mane duit tu pegi,mungkin dgunakan untuk yg lebih penting kan...ape2 sekali pun BERBINCANG adalah jalan yg terbaik...berita ni pun buat peringatan untuk Ibu sendiri sebenarnya..sentiasa beringat bahawa kita ni hidup sementara je dan kalau suami x reda dgn ape yg kita buat setiap hari,sia2 lah usaha kita x kemana..ok ler tu je la intri tuk hari ni,penat dah membebel heheh..jumpa lg semua........ :))

5 comments:

PakcikLie PCL said...

assalamualaikum, salam singgah ptg2 gini..pcl , suka kalau dua2 pasangan saling menghormati dan berkasih sayang dalam sebuah keluarga., rasa hormat isteri perlu dgn adanya ketegasan suami. jadilah ketua sebenar2 ketua mengikut kehendak islam. insyaAllah.

Aku Penghibur said...

assalamualaikum :) aduh macam-macam.. hari raya ini bukan semua baru, tapi adalah meraihkan kemenangan.... berseerhana dalam setiap apa yang di lakukan itu lebih baik.. kesian plk tengok suaminye

Ibu Aina Ainul said...

walaikummussalm...heheh tu la pasal,benda simple,bole berbincang elok2,x perlu smpai mcm ni jd nye kan...ikut syariah,ikut agama insyallah selamt la kita dunia n akhirat..insyallah...

intan mohamad said...

salam...saya ada jual produk shaklee..jemput la tgk kt sini

http://intan-mohamad.blogspot.com/2013/07/shaklees-product-prices.html

ahmad said...

biasa la tu main mercun and bunga api nasib x main meriam jer.. hahahaha.. slmt hari raye.. jmpt2 singgah site sy yer

http://www.ahmadhasif.info/2013/07/sales-bamboo-charcoal-slimming-suit.html